Black Friday koittaa tänä vuonna 27. marraskuuta – valmistautuminen yhteen vuoden suurimmista myyntipäivistä on hyvä aloittaa viimeistään nyt. Laskeutumissivu on tehokas tapa tuoda esiin Black Friday -kampanjasi ydinviesti. Tässä webinaarissa pureudumme myynnin kasvattamiseen laskeutumissivujen avulla.
- Millaisia myyntiä tukevia elementtejä laskeutumissivulle kannattaa lisätä?
- Miten saada Black Friday -laskeutumissivulle mahdollisimman paljon näkyvyyttä markkinoinnin avulla?
- Miten kasvattaa laskeutumissivun liikennettä?
- Miten laskeutumissivua kannattaa hyödyntää Black Fridayn jälkeen?
Webinaarin asiantuntijoina toimivat Liana Technologiesin Content Marketing Specialist Mari Sihvonen ja Marketing Development Representative Harri Niskala.
Ilmoittautumalla tapahtumaan hyväksyt, että Liana Technologies saa lähettää sähköpostiisi hyödyllistä digimarkkinointiin ja -viestintään liittyvää sisältöä. Jos muutat mielesi, voit milloin tahansa perua tilauksesi jokaisen uutiskirjeen lopussa olevasta linkistä.